Четвер, 18.10.2018, 12:29
Вітаю Вас, Гість

Група №8 (5 -й р. ж.)

Вихователі:

ЗАДОРОЖНА  ТАМІЛА ВОЛОДИМИРІВНА

Освіта вища педагогічна.

Закінчила Корсунь – Шевченківське педагогічне училище в 1991р.,

в 2008р.- Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького.

Спеціальність : вчитель початкових класів та організатор  роботи з учнівськими об’єднаннями; філолог, викладач української мови та літератури, зарубіжної літератури.

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Стаж   педагогічної роботи –15 років .

На посаді вихователя – 11 років.

Педагогічне кредо:

                           «До кожноїдитини ключ знайти.

                            У праці результат хороший мати.

                            Упевнено і творчо до мети іти.

                            З любов'юсерцедітямвідкривати».

Життєве кредо: «Учитись важко, а учить ще важче,

                              Але не мусиш зупинятись ти.

                             Як учням  віддаси  усе найкраще,

                             То й сам сягнеш високої мети». (М. Сингаївський).

 Тема поглибленого вивчення: «Нетрадиційні техніки образотворчого мистецтва у розвитку творчих здібностей дітей».

ЮРЧЕНКО АЛІНА ВІКТОРІВНА

 

Освіта вища педагогічна.

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Середній вік – розквіт сюжетно-рольовоїгри. Діти цього віку вже можуть використовувати предмети-замінники, символи, які дозволяють вийти за рамки реальної предметної дії та відтворити загальний задум у скороченій ігровій формі. Ця особливість відіграє важливу роль в інтелектуальному розвитку дитини. Для всебічного розвитку дитини створено групові осередки, де зосереджено сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Перукарня», «Магазин», «Сім’я».

Враховуючи, що в середньому дошкільному віці інтерес проявляється до мови, ігрове середовище наповнили дидактичними іграми. Різноманітнішим, ніж у молодшому віці, став матеріал для будівельних та конструктивних ігор, виникла потреба у місці для експериментування. Куточок природи обладнали так, щоб діти вчилися самостійно доглядати за кімнатними рослинами.

Отже, довкілля дитини є важливою умовою ефективної підготовки її до майбутнього самостійного життя. Навколишнє середовище  у груповій кімнаті організоване так, аби спонукати дитину до виконання активних дій відповідно до її життєвого ритму, фізичних та психічних можливостей.