Група №8 (6 -й р. ж.)

Вихователі:

ЗАДОРОЖНА  ТАМІЛА ВОЛОДИМИРІВНА

Освіта вища педагогічна

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст».

Стаж   педагогічної роботи –21 рік .

 

Педагогічне кредо:

                           «До кожноїдитини ключ знайти.

                            У праці результат хороший мати.

                            Упевнено і творчо до мети іти.

                            З любов'юсерцедітямвідкривати».

Життєве кредо: «Учитись важко, а учить ще важче,

                              Але не мусиш зупинятись ти.

                             Як учням  віддаси  усе найкраще,

                             То й сам сягнеш високої мети». (М. Сингаївський).

 Тема поглибленого вивчення: «Нетрадиційні техніки образотворчого мистецтва у розвитку творчих здібностей дітей».

Гришина Марина Олександрівна-  кваліфікаційна категорія «спеціаліст», освіта вища педагогічна.

Помічник вихователя: Затулівєтрова Вікторія Василівна

Батьківський комітет: Микитенко Марина Миколаївна,

члени: Стась Ольга Миколаївна, Недопас Інна Василівна

Діти цього віку вже можуть використовувати предмети-замінники, символи, які дозволяють вийти за рамки реальної предметної дії та відтворити загальний задум у скороченій ігровій формі. Ця особливість відіграє важливу роль в інтелектуальному розвитку дитини. Для всебічного розвитку дитини створено групові осередки, де зосереджено сюжетно – рольові ігри «Лікарня», «Перукарня», «Магазин», «Сім’я».

Враховуючи,  інтерес дошкільників до мови, ігрове середовище наповнили дидактичними іграми. Різноманітнішим, ніж у молодшому віці, став матеріал для будівельних та конструктивних ігор, виникла потреба у місці для експериментування. Куточок природи обладнали так, щоб діти вчилися самостійно доглядати за кімнатними рослинами.

Отже, довкілля дитини є важливою умовою ефективної підготовки її до майбутнього самостійного життя. Навколишнє середовище  у груповій кімнаті організоване так, аби спонукати дитину до виконання активних дій відповідно до її життєвого ритму, фізичних та психічних можливостей.