Субота, 23.06.2018, 15:30
Вітаю Вас, Гість

Практичний психолог: Кикоть Інна Іванівна 

Освіта: повна вища, Черкаський національний університет імені Б.Хмельницького,2004 рік. 
Кваліфікація: філолог, викладач російської мови і зарубіжної літератури, практичний психолог в закладах освіти. 
Спеціальність: мова та література ( російська) та практична психологія у закладах освіти. 
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії 


Графік роботи: 


Понеділок – 8.30 – 17.00 
Вівторок - 8.30 – 17.00 ( організаційно-методичний день ) 
Середа – 8.30 – 17.00 
Четвер – 9.30 – 18.00 ( консультаційний день) 
П'ятниця - 8.30 – 17.00 


У своїй діяльності практичний психолог керується : 
- Конституцією України, 
- Декларацією прав людини, 
- Конвенцією про права дитини, 
- Законом України «Про освіту», 
- Законом України «Про дошкільну освіту», 
- Етичним кодексом практичного психолога, 
- Положенням про психологічну службу системи освіти України, 
- Методичними рекомендаціями Українського науково-методичного Центру практичної психології і соціальної роботи. 

Дитячий психолог - фахівець, який допомагає дорослим зрозуміти, що відбувається з їхньою дитиною і з ними. (Робота йдеться як із дітьми, так із дорослими щодо виявлення проблеми і пошуку рішень). 

 

 У чому полягає робота практичного психолога в дошкільному закладі? 

• Психодіагностика 
Будь-який психолог володіє досить великим набором психодіагностичних засобів та методик. Їх мета – визначити об’єктивний стан людини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку тих чи інших психічних процесів (пам’яті, уваги, мислення і т.д.). Фахівець може попросити вашу дитину щось намалювати. Може пограти з ним в захоплюючу гру – насправді ж за допомогою цих процедур збере необхідні дані. 

• Розвиваючі заняття 
За допомогою розвиваючих психологічних ігор фахівець допоможе розвинути у дитини різні необхідні навички і якості. Увага, пам’ять, посидючість, логічне та образне мислення – в арсеналі дитячого психолога є розвиваючі ігри для самих різних вікових періодів. Найчастіше психологічні заняття проводяться відразу з групою дітей, кожна дитина вчиться спілкуватися з іншими дітьми, сприймати соціальні норми. 


• Корекційно-відновлювальна робота 
За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів може знадобитися спеціально організована психотерапевтична робота. Це можуть бути заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, на зняття агресивних тенденцій. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережила сильний стрес – втрату близьких, фізичне або психічне насильство і т.п. 
Методи, що застосовуються в дитячій психотерапії, різноманітні. Наприклад, для зовсім маленьких дітей дуже дієвим методом виявляється так звана пісочна терапія (спеціально організовані заняття з піском). Для дітей старшого віку дуже ефективна буває казкотерапія (Заняття з застосуванням спеціальних психотерапевтичних казок як готових, так і складаються в ході взаємодії дитини з психологом). Гра, малюнок, казка, музика, релаксація – всі знайомі і цікаві для дитини предмети і заняття стають в руках спеціаліста потужним засобом допомоги. 

• Консультування батьків 
У психологів є така відома аксіома «Проблеми маленьких дітей – це проблеми взаємовідносин батьків». І це насправді так (сімейні проблеми, конфлікти, неадекватність стилю виховання і т.д.) Тому часто виходить так, що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в своїх причинах і змінити щось у своїй поведінці. Психолог на консультації допоможе вам побачити себе з боку, об’єктивно оцінити свої методи виховання. Гарний психолог ніколи не буде судити або дорікати вам за що б то не було. Він просто дасть вам у руки нові, більш ефективні інструменти виховання, розповість більше про вікові особливості малюка. 


• Профілактично-просвітницька робота 
Виступи на батьківських зборах, проведення семінарів по плану, показ відкритих занять психолога з дітьми для батьків ( раз на рік по групам),розміщення цікавої психологічної інформації у інформаційних куточках кожної групи та на веб-сайті ДНЗ. 


                                                                                
 Поради батькам, які вперше ведуть свою дитину в дитячий садок 
                                                                                                        «Адаптація» 

 



Головною педагогічною умовою успішної адаптації дитини до дитячого садочка є єдність вимог до малюка в сім’ї та дитсадка. 
Щоб процес адаптації не затягувався, необхідно: 
• Давати позитивні настановлення, підтримувати бажання дитини йти в садок; 
• Дитина має відчувати повне розуміння між батьками та вихователями, тоді вона швидше звикає; 
• У перші дні – короткочасне перебування у групі – 1-2 години; 
• Наблизити домашній режим до садкового; 
• Утримуватися від шумних масових вистав, або зменшити емоційне навантаження; 
• Навчати навичок самообслуговування (одягання, умивання, складання іграшок). 
• Дитині потрібно говорити, що вона вже доросла; 
• Не залишати дитину на цілий день у групі; 
• Гуляти на майданчику після відвідування садка; 
• Давати із собою улюблені іграшки; 
• Повідомляти вихователя про особливі звички дитини; 
• Придумати ритуал «прощання» й обіграти його вдома; 
• Зустрічати дитину з посмішкою; 
• Розповідати якомога більше позитивного про садок; 
• Підтримувати самостійність дитини вдома.